Biroul apostilă – program

DEPUNEREA ȘI ELIBERAREA DOCUMENTELOR ÎN SCOPUL OBȚINERII APLICĂRII APOSTILEI

  • LUNI – VINERI, între orele 09.00 – 13.00, primiri şi eliberări

BIROUL APOSTILĂ din cadrul Instituției Prefectului – Municipiul București este situat în sediul din strada Batiște, numărul 13, sector 2, București, cod poștal 020932 (accesul pe intrarea din strada Nicolae Filipescu, începând de joi, 17 noiembrie 2022, ora 09.00).

 

                                                                          ANUNȚ                                                                                                            

Începând de miercuri, 16 noiembrie 2022Instituția Prefectului – Municipiul București se mută și își va desfășura activitatea în noul sediu din strada Batiște, numărul 13, sector 2, București, cod poștal 020932 (Casa Nicolae Filipescu).

Menționăm că, miercuri, 16 noiembrie 2022, activitatea de primire și de eliberare a apostilei NU va funcționa, fiind necesară relocarea aparaturii IT. Persoanele interesate de eliberarea apostilei sunt rugate să se adreseze Instituției Prefectului – Municipiul București începând de joi, 17 noiembrie 2022, după ora 09.00.

Ne cerem scuze pentru eventualele inconveniente create cetățenilor și îi așteptăm la noul sediul al Prefecturii Capitalei, din strada Batiște, numărul 13, sector 2, București.

Precizăm că Registratura și Biroul Apostilă din cadrul Instituției Prefectului – Municipiul București vor funcționa în aceeași clădire din strada Batiște, numărul 13, accesul putându-se realiza pe intrarea din strada Nicolae Filipescu, începând de joi, 17 noiembrie 2022, ora 09.00.