Anunț

Având în vedere încetarea stării de urgență, instituită prin Decretul Prezidențial nr. 195/2020 și prelungită prin Decretul Pezidențial nr. 240/2020, în contextul menținerii riscului transmiterii infecțiilor cu noul coronavirus, în perioada următoare, în vederea asigurării drepturilor cetățenilor la petiționare dar și a protejării angajaților Instituției Prefectului Municipiului București, informăm cetățenii că activitatea de primire a petițiilor va fi asigurată prin intermediul trimiterilor poștale (adresa instituției: Bucureşti, Piața Presei libere nr. 1, corpul B, sectorul 1, cod poştal 013701), al adresei de e-mail: e_petitie@mai.gov.ro sau prin completarea, on-line, a formularului publicat pe site-ul instituției.
Activitatea de consiliere a cetățenilor,  prevăzută de OMAI nr. 33/2020 privind activitatea de soluționare a petițiilor, primiri în audiență și consiliere a cetățenilor, se va desfășura telefonic.      În acest sens, indicăm Telefonul cetăţeanului: 021.9866 (programul de lucru pentru preluarea apelurilor se desfășoară de luni până vineri, între orele 10:00-14:00).
Totodată, informăm cetățenii asupra programului Biroului apostilă din cadrul Instituției Prefectului Municipiul București:
de Luni până Vineri, program cu publicul în intervalul 09.00-11.00.
Biroul apostilă din cadrul Instituției Prefectului Municipiul București este situat (Piaţa Presei libere nr. 1, corpul B, parter, camera 4).
Pe perioada stării de alertă se suspendă programul de lucru cu publicul pentru  Registratura instituţiei și  pentru casierie.