Adresa punctelor de lucru și programul de lucru

Taxele de pașaport pot fi plătite zilnic, inclusiv în week-end, pe toată durata de funcționare a celor două centre comerciale Park Lake și Plaza România, la terminalele CEC BANK care se găsesc în aceste locații.

ANUNȚ

Program de lucru cu publicul la Punctul de lucru din Plaza România, Bd Timișoara nr 26, sector 6

Începând cu data de 18.05.2020, activitatea Serviciului public comunitar de paşapoarte Bucureşti se va realiza în următoarele condiţii :

  1. Cererile de paşapoarte simple electronice/paşapoarte simple temporare se depun, la sediile de mai sus în intervalul orar 08,00-20,00, în baza programărilor on-line efectuate pe platforma www.epasapoarte.ro.
  2. Cererile de eliberare a paşapoartelor simple electronice, respectiv a paşapoartelor simple temporare pentru persoanele care solicită acest tip de document de călătorie în baza dispoziţiilor art. 17^1 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 248/2005 privind regimul liberei circulaţii a cetăţenilor români în străinătate, actualizată, şi anume, pentru persoanele care declară că nu doresc să li se elibereze un paşaport simplu electronic, se pot depune fără să mai fie nevoie de prezentarea documentelor din care să rezulte necesitatea unor călătorii care se vor efectua în cel mult 30 de zile de la momentul înregistrării cererii. Măsura se aplică și în cazul cererilor care se vor depune pe data de 15.05.2020.
  3. Persoanele programate trebuie să respecte ora de programare şi să evite aşteptarea suplimentară în spaţiile destinate publicului.
  4. Accesul solicitanţilor şi, după caz, al reprezentanţilor legali în locaţiile Serviciului public comunitar de paşapoarte Bucureşti în vederea depunerii cererii de eliberare a paşaportului este permis în baza programării on-line şi a documentului de identitate prezentat în original. În ceea ce priveşte ridicarea paşapoartelor, accesul în locaţii se face pe baza tichetului eliberat cu ocazia depunerii cererii şi a documentului de identitate, în original.
  5. Se modifică intervalul de programare on-line pentru preluarea cererii de eliberare a documentelor de călătorie de la 7 minute la 10 minute în vederea asigurării timpului necesar igienizării corespunzătoare după înregistrarea fiecărei cereri.
  6. În ceea ce priveşte ridicarea paşaportului simplu electronic, recomandăm cetăţenilor să opteze pentru expedierea acestuia prin servicii de curierat (cheltuieli de  expediţie 8 lei + TVA) la adresa de domiciliu/reşedinţă din ţară a titularului ori a persoanei care a formulat cererea. În ceea ce priveşte paşaportul simplu temporar, precizăm că, potrivit dispoziţiilor legale în vigoare, acesta nu poate fi livrat prin serviciul de curierat, iar în cazul minorilor în vârstă de până la 14 ani, depunerea cererii pentru eliberarea unui astfel de document se poate realiza şi în absenţa lor, prin prezentarea a două fotografii color identice ale acestora care reprezintă fizionomia actuală a titularului, având dimensiunile 3,5×4,5 cm.
  7. Cererile privind exercitarea dreptului la liberă circulaţie în străinătate/istoric paşapoarte, precum şi furnizarea datelor din Registrul Naţional de Evidenţă a Paşapoartelor Simple se depun la sediul din Mall Plaza Romania, bld. Timişoara nr. 26, sector 6, în cadrul programului de lucru, ori prin corespondenţă poştală, cu precizarea că, în situaţia în care nu este necesară anexarea unor documente în original, depunerea cererii se poate face şi prin corespondenţă electronică.
  8. Accesul în incinta Punctului de lucru în vederea depunerii/ridicării documentelor menţionate anterior se va face numai în baza documentului de identitate, în original.
  9. În vederea prevenirii răspândirii SARS-CoV-2, vor fi respectate următoarele măsuri de protecţie:

– utilizarea măştilor de protecţie atât de către cetăţeni, cât şi de către personalul Serviciului public comunitar de paşapoarte Bucureşti;

– dezinfectarea, anterior preluării fiecărei cereri, a echipamentelor utilizate;

– respectarea distanţării fizice de cel puţin 1,5 m.

 

 

Punctul de lucru din str. Liviu Rebreanu, nr. 4, sector 3 (în incinta PARKLAKE)

Începând cu data de 18.05.2020, activitatea Serviciului public comunitar de paşapoarte Bucureşti se va realiza în următoarele condiţii:

  1. Cererile de paşapoarte simple electronice/paşapoarte simple temporare se depun, la sediile de mai sus în intervalul orar 08,00-20,00, în baza programărilor on-line efectuate pe platforma www.epasapoarte.ro.
  2. Cererile de eliberare a paşapoartelor simple electronice, respectiv a paşapoartelor simple temporare pentru persoanele care solicită acest tip de document de călătorie în baza dispoziţiilor art. 17^1 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 248/2005 privind regimul liberei circulaţii a cetăţenilor români în străinătate, actualizată, şi anume, pentru persoanele care declară că nu doresc să li se elibereze un paşaport simplu electronic, se pot depune fără să mai fie nevoie de prezentarea documentelor din care să rezulte necesitatea unor călătorii care se vor efectua în cel mult 30 de zile de la momentul înregistrării cererii. Măsura se aplică și în cazul cererilor care se vor depune pe data de 15.05.2020.
  3. Persoanele programate trebuie să respecte ora de programare şi să evite aşteptarea suplimentară în spaţiile destinate publicului.
  4. Accesul solicitanţilor şi, după caz, al reprezentanţilor legali în locaţiile Serviciului public comunitar de paşapoarte Bucureşti în vederea depunerii cererii de eliberare a paşaportului este permis în baza programării on-line şi a documentului de identitate prezentat în original. În ceea ce priveşte ridicarea paşapoartelor, accesul în locaţii se face pe baza tichetului eliberat cu ocazia depunerii cererii şi a documentului de identitate, în original.
  5. Se modifică intervalul de programare on-line pentru preluarea cererii de eliberare a documentelor de călătorie de la 7 minute la 10 minute în vederea asigurării timpului necesar igienizării corespunzătoare după înregistrarea fiecărei cereri.
  6. În ceea ce priveşte ridicarea paşaportului simplu electronic, recomandăm cetăţenilor să opteze pentru expedierea acestuia prin servicii de curierat (cheltuieli de  expediţie 8 lei + TVA) la adresa de domiciliu/reşedinţă din ţară a titularului ori a persoanei care a formulat cererea. În ceea ce priveşte paşaportul simplu temporar, precizăm că, potrivit dispoziţiilor legale în vigoare, acesta nu poate fi livrat prin serviciul de curierat, iar în cazul minorilor în vârstă de până la 14 ani, depunerea cererii pentru eliberarea unui astfel de document se poate realiza şi în absenţa lor, prin prezentarea a două fotografii color identice ale acestora care reprezintă fizionomia actuală a titularului, având dimensiunile 3,5×4,5 cm.
  7. Cererile privind exercitarea dreptului la liberă circulaţie în străinătate/istoric paşapoarte, precum şi furnizarea datelor din Registrul Naţional de Evidenţă a Paşapoartelor Simple se depun la sediul din Mall Plaza Romania, bld. Timişoara nr. 26, sector 6, în cadrul programului de lucru, ori prin corespondenţă poştală, cu precizarea că, în situaţia în care nu este necesară anexarea unor documente în original, depunerea cererii se poate face şi prin corespondenţă electronică.
  8. Accesul în incinta Punctului de lucru în vederea depunerii/ridicării documentelor menţionate anterior se va face numai în baza documentului de identitate, în original.
  9. În vederea prevenirii răspândirii SARS-CoV-2, vor fi respectate următoarele măsuri de protecţie:

– utilizarea măştilor de protecţie atât de către cetăţeni, cât şi de către personalul Serviciului public comunitar de paşapoarte Bucureşti;

– dezinfectarea, anterior preluării fiecărei cereri, a echipamentelor utilizate;

– respectarea distanţării fizice de cel puţin 1,5 m.