COMUNICAT DE PRESĂ

COMUNICAT DE PRESĂ

11 martie 2022

Instituția Prefectului – Municipiul București informează că, în contextul creșterii
numărului de solicitări de pașapoarte, pentru a veni în întâmpinarea cetățenilor, a fost
dispusă funcționarea Serviciului Public Comunitar de Pașapoarte al Municipiului
București și în zilele de sâmbătă, 12 martie și duminică, 13 martie 2022.

Activitatea de lucru cu publicul se va deșfășura în intervalul orar 8.00 – 16.00, la punctele de
lucru din Plaza Mall și Park Lake.
Această dispoziție vine în completarea măsurilor luate anterior pentru optimizarea
fluxului mare de solicitări, și anume:
– programul cu publicul în timpul săptămânii a fost prelungit până la ora 20.00
(12 ore de funcționare/zi);
– a fost suplimentată capacitatea resursei umane cu sprijinul Direcției Generale
de Pașapoarte;
– au fost alocate ghișee speciale pentru preluarea solicitărilor fără programare.
În acest context, adresăm solicitanților rugămintea ca în situația în care au făcut o
programare online și sunt în imposibilitatea de a se prezenta pentru operarea solicitării,
să o anuleze prin accesarea butonului ”Anulează programare”, din e-mailul de
confirmare a programării.
Totodată, reamintim că, pentru a evita deplasarea în vederea eliberării pașapoartelor,
există posibilitatea ca, la momentul depunerii cererii, să fie solicitată transmiterea
acestora prin intermediul serviciilor de curierat rapid (contravaloarea acestui serviciu
fiind suportată de solicitant).
Instituția Prefectului – Municipiul București a depus toate eforturile pentru gestionarea
situației imprevizibile generate de creșterea numărului de solicitări prin luarea tuturor
măsurilor de asigurare a capacității maxime de funcționare a Serviciului Public
Comunitar de Pașapoarte al Municipiului București.